Hva er inkludert?
Fjernaksess leveres kun på PC eiet av arbeidsgiver og med standard oppsett godkjent av ROR-IKT. Brukere av fjernaksess må gå gjennom en egen autentiseringsløsning for å få tilgang.
All bistand/ feilretting på løsningen/utstyr foregår i ROR-IKTs lokaler. ROR-IKT tilbyr ingen tjenester hjemme hos den enkelte bruker. Denne løsningen er ikke driftskritisk, og bistand/ feilretting vil foregå i normal arbeidstid. Bruker har selv ansvar for tilgang til Internett.
ROR-IKT kan også på forespørsel tilby en begrenset fjernaksess for leverandører og andre.
Hva kan du forvente?
- Tilgang til tjenesten er 24/7/365
- 98% oppetid på arbeidsdager man-fre 0800-1530
- Feilretting utføres man-fre 0800-1530. Responstid iht. Tjenestenivåavtale.
Hva koster dette?
- Tjenesten blir fakturert pr bruker og bestilles av enhetsleder etter behovsvurdering
- Tjenesten faktureres pr år i starten av året
- For leverandører kan det påløpe kostnader som systemeier av systemet som driftes blir fakturert
Trenger du mer informasjon?
Kontakt Kundeservice for mer informasjon