Alle brukere har tilgang til åpen internsone. Åpen internsone dekker normal databehandling og kontorstøttefunksjoner for behandling av ikke-sensitive dataopplysninger. Dette er den sonen hvor de fleste felles administrative tjenester tilbys.
Hva er inkludert?
- Brannmurtjeneste for å skille åpen internsone fra resten av ROR-IKT sine nettverkssoner.
- Overvåkning av sonen.
Hva kan du forvente?
- Tjenesten er tilgjengelig 24/7/365.
- 98% oppetid på arbeidsdager man-fre 0800-1530.
- Feilretting utføres man-fre 0800-1530. Ved kritiske feil iverksettes feilretting umiddelbart.
- Ved feil utenfor normal arbeidstid vil responstidvære iht. Tjenestenivåavtale.
Hva koster dette?
Denne tjenesten er inkludert i basistjenestene.
Trenger du mer informasjon?
Kontakt Kundeservice for mer informasjon.
Sist endret14.07.2020 12.56