Kundeservice er bemannet mellom 0800 og 1530 på alle arbeidsdager.
Kundeservice kan kontaktes via:
- Kundeservice WEB: snarvei finnes på Startmenyen under @Kommunale snarveier
- E-post: kundeservice@ror-ikt.no
- Telefon: 71 11 11 66
Når en kunde henvender seg til Kundeservice opprettes det en sak på henvendelsen og saken tildeles et nummer og en saksbehandler. Kundeservice er det kontaktpunktet som kundene benytter for å:
- Melde om feil
- Gjøre avrop på forhåndsdefinerte tjenester
Før innmelding av feil, skal bruker sjekke publiserte driftsmeldinger på ROR-IKTs intranett.
Merknad:
Innmelding av forslag til nye tjenester eller endring av eksisterende tjenester som medfører investeringsbehov, SKAL meldes inn til aktuell Faggruppe for vurdering og/eller Bestillerutvalget. Det er Bestillerutvalget som kan bestille nye tjenester.
Prioritering:
Alle supportsaker som meldes til ROR-IKT Kundeservice blir tildelt en prioritet. Retningsgivende kriterier for prioritering av supportsaker vises i tabellen under:
Eskalering:
Dersom feilretting går utover de definerte målsetningene om løsningstider angitt i tabellen over, så kan følgende eskaleringspunkter benyttes:
Hva er inkludert?
- Brukerhåndtering.
- Feilretting og problemløsing.
- Veiledning ved innlogging, kontorstøtteprogrammer og annet som ligger i standard kontorpakke.
- Bestilling av varer og tjenester som er definert i tjenestekatalogen.
- Informasjon til brukerne om vedlikeholdsarbeid, endringer og driftsproblemer.
Hva kan du forvente?
- Tjenesten er tilgjengelig mellom 0800 og 1530 på alle arbeidsdager.
- Rask og profesjonell service.
Hva koster dette?
Denne tjenesten er inkludert i basistjenestene.
Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?
Ha ditt brukernavn og datamaskinnavn klart når du kontakter Kundeservice - snarvei finnes på Startmenyen under @PC-info. Vær presis og inkluder så mange detaljer som mulig ved henvendelse. Dette vil gjøre det enklere å få god og rask service.
Trenger du mer informasjon?
Kontakt Kundeservice for mer informasjon